שרדתי את זקינטוס 2014 ?

לפני שגיליתי שהגיוס שלי נדחה לפברואר (מתגייסת בת 19 יאיי!), החלטנו הבנות שאת הטיול-לפני-צבא שלנו נעשה ליעד הצעירים החדש – האי זקינטוס היווני. לא שמענו על המקום הזה אי פעם אבל מהכתבות באינטרנט הבנו שאנחנו לא מפסידות כלום בזה שוויתרנו על יעדים יותר פופולארים לצעירים כמו מאליה ואיה נאפה. עדיין למרות כל השיעורי בית שהכנתי לפני הטיסה, היו כמה רגעים שאמרתי לעצמי שהלוואי שהייתי יותר מוכנה. אז הכינותי לכם ולכן מראש כמה נקודות אור על המקום הנפלא הזה זקינטוס וכמה עשו ואל תעשו.

IMG_0316

בקטגוריית הבגדים והנעליים – לבנות היקרות, המנעו מלסחוב איתכן עקבים! סחבנו איתנו כל אחת שני זוגות שישבו בחדר שבוע שלם. בזנטה מסתובבים בעיקר בנעליים נוחות ושטוחות, וכפכפים שהם אחלה סימן זיהוי לישראלים. ובקשר לעניין ההלבשה, רק מרגישה צורך לספר שבלגאנס הסתובבות בביקיני בלבד היא לגמרי לגיטימית (לגאנאס – הטיילת של זקינטוס שמובילה לרצועת חוף), ושאתם הולכים להסתובב שם בעיקר בבגדים קצרים וקלילים, הלחות והחום ממש כמו בארץ.

IMG_0230

מסיבות – תעשו את השיקולים שלכם עם עצמיכם אם אתם בעד לקנות מהנציגים הישראליים את הדיל שהם מציעים, אנחנו שילמנו 220 יורו על 8 מסיבות שמתברר שאחת מהן חינם בכלל, ועוד אחת נכנסתי בלי הצמיד והשומר המפחיד בכניסה לא באמת התעניין.  המסיבה היחידה שמייחדת את זקינטוס ששווה לטוס עד לשם בשבילה היא המסיבה הלבנה –

The White Party - הולכים דרך החוף לגשר שמוביל לאי קטן שעליו מתקיימת המסיבה, כולם לובשים בגדים לבנים כמובן, יש שתי רחבות ריקודים, אותה אחת שמראים בסרטונים אם טרחתם לחפש, אין מה לחפש שם אם אתם רוצים לרקוד באמת ולא לאבד אחד את השני, צפוף מאוד והניחוח לא מושך במיוחד. הרחבה למעלה כוללת גם רחבת ריקודים ואת הבר שתייה, ומרפסת לקצת התאווררות ואולי תתפסו לכם אירופאי/ת לקצת רומנטיקה בנוף השקיעה. המון מוזיקה שחורה ומיינסטרים סטייל אמ.טי.וי.

IMG_0231

ולגבי אוכל – ממליצה מאוד לקנות מוצרים בסיסיים שיהיה לכם בחדר לבוקר או סתם נשנושים מגניביים שאין בארץ,יש סופרמקרטים בכל חור, בכל רחבי הלאגאנס משולש פיצה יעלה לכם יורו עד יורו וחצי, ופיצה משפחתית ב5 יורו, רוב מסעדות המזון המהיר פתוחות 24/7 ביניהן מקדונלדס למאנץ’ לילי אחרי שרקדתם באיזה מסיבת צבע. תנסו גם לאכול מהמאכליים המקומיים, סלט יווני לרוב עולה 5 יורו והפיתה גירוס – השווארמה של היוונים, 2 יורו בכל מסעדה.

עוד כמה נקודות קטנות:

  • תשקיעו בהשכרת טרקטורון או ג’יפ ליום אחד לטיול מסביב לאי, יש עוד הרבה לראות שום חוץ מפאבים וחנויות תיירים, תסעו לקו החוף הרחוק מהלאגאנס ותטיילו.
  • שתייה עדיף לקנות בדיוטי פרי מראש, השתייה בחנויות בזנטה מאוד יקרה ואין הרבה דברים שמכירים מהארץ. (יש את הבירה הכי נפוצה שם FIX שהיא מאוד בסדר, ושישייה בדיוטיפרי במחיר מצחיק)
  • תמצאו דיל טוב לשייט על יאכטה למערות הכחולות, שהם הסמל העיקרי של זקינטוס.
  • תשאירו את האינטרנט במלון, תתעסקו בלהנות ולצלם.

 

IMG_0931

IMG_0858

IMG_1096

בזקינטוס בעיקרון מאוד אוהבים ישראלים, והישראלים אוהבים את הישראלים, הרחובות מאוד בטוחים חוץ מהטרקטורונים שמשתוללים, תדברו עם תיירים בריטיים וסרבים ושבדים ויש עוד מכל העולם, האווירה מדהימה והאנשים מסביב תמיד שמחים.

מקווה שנהניתם מהפוסט ולמדתם דברים חדשים, אתם מוזמנים לשאול שאלות ולשתף חוויות בתגובות, שיהיה לכם שבוע מקסים!

amit

6 Comments

  1. מה המחיר כניסה של המסיבה הלבנה? צריך לקנות כרטיסים מראש או שקונים במקום?

    • אני לא יודעת את המחיר בנפרד, קניתי דרך החבילה של היחצ״נים, כן צריך כרטיס מראש

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *