המכתב לשמיניסט | “כל י”א על ה*”

האמת שאני מאוד אמורה לישון עכשיו אבל נראה שהתרגלתי אחרי 12 פעמים להתרגש כל פעם מחדש מה-1/9. אז כמו כל יקיצה בשעה מוקדמת מידי לוקחים את האייפון ומציצים באינסטגרם, ואי אפשר לפספס את השמינסטים הטריים שהשתלטו לי על הפיד. וכל הזכרונות מהיום הראשון של י”ב חוזרים אליי, איזה שנה זו הייתה, והייתי חוזרת עליה שוב ושוב בלי לשנות דבר. והם לא מבינים לפני מה הם עומדים.

קודם כל זאת תהיה שנה של כיף, כיף כיף כיף ובעיקר כיף. ימלאו לכם 18 ותקנו לכם שתייה, תצאו למסיבות, תרקדו, תרגישו את המשב רוח הקטן הזה של התבגרות שיעשה לכם צמרמורות בגב. הלימודים במחצית הראשונה קצת ידכאו אותכם וכשיגיע שישי (לחלקכם חמישי) תזרקו את הספרים באיזו פינה ותזכרו שיש גם נעורים לבזבז.

זאת תהיה שנה של אהבה, אני מבקשת מכם לעשות טעויות, לטעות הרבה, לטעות בכיף, לטעות בחיוך, אין עוד הרבה זמן לעשות שטויות שיסלחו לכם עליהן. לכו עם הלב, לכו עם האינסטיקט הראשון. ואולי יכאב לכם, יישבר לכם הלב לחתיכות, אבל תלמדו לקחת דברים בפרופורציות ולהסתכל על התמונה הגדולה. אתם צעירים, והכל חלק מהחוויה.

זאת תהיה שנה של עצמאות וגילוי עצמי, כמו שתכירו חברים חדשים ככה יכול להיות שתאבדו. תבינו שאפשר ללכת באותה דרך רק עם מי שרוצה ללכת בה, תילחמו רק במלחמות ששוות את הלחימה, אל תאבדו את עצמיכם.

תשימו הרבה מאוד ז*ן, תהיו מי שאתם. לא חסר אנשים מסביב שירימו גבה, שיעירו, יעבירו ביקורת, ינצלו את מה ששונה בכם לרעתכם. השנה הזאת לא תחזור ואין סיבה שתבזבזו אותה להיות מישהו שאתם לא.

תבואו לבית הספר עם משקפי שמש. לכו לישון על הדשא. לכו למלצר. אל תקחו ללב דברים, מחר הכל ייראה אחרת.

תזכרו להפציץ, ולהרביץ לשביעיסטים.

 עמוד הפייסבוק של כוס הבירה

amit

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *